Hopeless fanatic.

I'm Sara, I'm 19, and I hit post limit a lot.


Reblogged from encourage

(Source: gifcraft)

Reblogged from awkwardnesswillhappen

greendav:

markiplier @ PAX EAST 2014 [ x x x x ]

Reblogged from awkwardnesswillhappen

stopwhitepeopleforever:

animegeek1130:

stopwhitepeopleforever:

iloveitwhenyoucallmebigappa:

thedeviousplot:

leunq:

wtf

wtf

get the fuck out

I want Plankton to plow my ass into the 4th dimension, I want my ass to be the reason he doesn’t give up when he fails to steal the krabby patty formula, I want you to send me to bikini bottom with 40 tanks of oxygen cause I’m gonna be on that dick for 40 days and 40 nights and then some I don’t give a fuck I’ll die riding that dick

please calm down ma’m

I’m a guy

(Source: clarkchan1211)

Reblogged from awkwardnesswillhappen

When you hear your mom mention your name

image

(Source: hey-peasents)

Reblogged from lehlared

relahvant:

perpetualvelocity:

moonjellys:

proudgayconservative:

nolanthebloghog:

The bomb is dropped

The kittens sort of soften the blow.

this is the shittiest post ever. please unfollow me if you agree with this post also shame on OP for using cute kittens for this garbage post

not sure what it is exactly that makes this post so shitty? Because it’s promoting actual equality? instead of saying that you can call everyone else shit because you are part of an oppressed party you can say you are equal to them doesn’t exactly sound like a shitty idea to me.

BOOM. So many people on this website need to read this twice, let it sink in and then read it again.

(Source: fascistballerinamoved)

Reblogged from awkwardnesswillhappen

kakuzu:

how many followers do you need before someone orders you a pizza for free

(Source: phiones)

gaysociallink:

oh no

Reblogged from scottthepilgrim

gaysociallink:

oh no

thatweirdcanadian:

myocardiac:

i couldnt find my headphones and its late at night
solution: get a stethoscope and put it up to the speaker with the computer on low volume

if i cant find my headphones what makes you think im going to find a stethoscope just lying around

Reblogged from awkwardnesswillhappen

thatweirdcanadian:

myocardiac:

i couldnt find my headphones and its late at night

solution: get a stethoscope and put it up to the speaker with the computer on low volume

if i cant find my headphones what makes you think im going to find a stethoscope just lying around

(Source: glowwire)

Reblogged from scottthepilgrim

(Source: quorious)

jayyvonmonroe:

on my way to stripper circus

Reblogged from jayyvonmonroe

jayyvonmonroe:

on my way to stripper circus

Reblogged from awkwardnesswillhappen

risarei:

finishing a series but still being attached to the story and its characters

image

Reblogged from bewbin

(Source: the-average-gatsby)

Reblogged from lehlared

bromancing-the-stone:

thestraggletag:

thestraggletag:

submariet:

VAN EYCK

I lost it at the end.

Okay, I had to check out the Van Eyck thing. I was a bit in denial because, come on, every single person can’t look like President Putin!

There are no words to describe how wrong I was.

LMAO

(Source: cheekygeekymonkey)

Reblogged from p-raise

(Source: cyberqueer)

My Songs Know What You Did In The Dark (Sped up)
Fall Out Boy

Reblogged from teamfreekickass

philargitta:

letssaverockandroll:

wowpatrickstump:

i have no words

oh my god

oh my g